چطوری میشه

4 مرحله برای تولید محتوای وردپرس کارآمد

4 مرحله برای تولید محتوای وردپرس کارآمد

همانطور که احتمالاً می‌دانید، وردپرس محبوب‌ترین CMS روی کره زمین است که بیش از 455 میلیون وب سایت. برای کسانی که امتیاز دارند، این بیش از 30٪ کل اینترنت است.

بنابراین، این یک پلت فرم مناسب برای ایجاد و مدیریت وبلاگ ها و وب سایت ها است، اما نکته اینجاست، اگر نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید، نمی توانید از آن برای جذب مخاطب آنلاین استفاده کنید. سایت شما فقط یکی دیگر از 90.63% صفحاتی خواهد بود که هیچ ترافیکی از Google دریافت نکنید.

اما چگونه می توانید سایت وردپرس خود را در میان جمعیت برجسته کنید و مورد توجه گوگل قرار بگیرید؟ یک فرآیند کارآمد برای ایجاد محتوای بهینه تنظیم کنید که عالی به نظر برسد، خوب خوانده شود و به سئو کمک کند.

برای کمک به شما در انجام این کار، چهار مرحله ساده را که می‌توانید برای ایجاد کارآمدتر محتوا در سایت وردپرس خود انجام دهید، بیان می‌کنیم.

1. اجتناب از خطاهای قالب بندی و بهبود ساختار پست با استفاده از Wordable

شما می توانید بهترین محتوا را بنویسید، مطالبی که واقعاً زندگی را تغییر می دهد. اما اگر قالب‌بندی صفحه شما غیرفعال است و دیدن آن خوشایند نیست، هیچ کس بیش از یک مرور سریع به خود زحمت نمی‌دهد.

اگر مانند اکثر نویسندگان محتوا هستید، احتمالاً محتوای خود را قبل از انتقال به وردپرس در Google Docs (یا سایر نرم افزارهای نوشتن) می نویسید. و این تا یک نقطه عالی کار می کند. Google Docs برای استفاده رایگان، شهودی است و به شما امکان می‌دهد هر سندی را از هر کجا و در هر دستگاهی بنویسید یا ویرایش کنید. همچنین کنترل دقیق نسخه و تنظیمات اشتراک گذاری را در اختیار شما قرار می دهد.

تنها مشکل این است که Google Docs و WordPress دقیقاً با هم هماهنگ نیستند. هنگامی که محتوای خود را از Google Docs در وردپرس کپی و جای‌گذاری می‌کنید، با چندین مشکل قالب‌بندی (مانند تگ‌های بازه اضافی، تگ‌های هدر که برای پاراگراف‌ها ادامه می‌یابند و موارد دیگر) مواجه می‌شوید که باید به صورت دستی برطرف شوند. این نه تنها یک درد است، بلکه کاملاً غیر ضروری است.

اینجاست که Wordable وارد می‌شود. Wordable به شما امکان می‌دهد هر سند Google Docs را در وردپرس صادر کنید ثانیه نه تنها این، بلکه می توانید انواع مختلفی از صفحات را برای انتشار، فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر ایجاد کنید، URL های پست خود را تنظیم کنید، فهرستی از مطالب ایجاد کنید، و حتی تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پیوندها در یک صفحه جدید باز شوند یا خیر.

Wordable Google Docs Export

این تنظیمات صادرات تکراری که انتخاب می‌کنید می‌توانند به‌عنوان الگو ذخیره شوند و این فرآیند را برای آپلودهای بعدی خودکار می‌کنند. پس از تنظیم، می توانید یک یا چند سند را به صورت انبوه در وردپرس با یک کلیک آپلود کنید. این اسناد را می توان به عنوان پیش نویس تنظیم کرد یا مستقیماً در CMS منتشر کرد.

Wordable Exports

Wordable به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا محتوای خود را در جایی که می‌خواهید بنویسید، با مدیریت تمام قالب‌بندی HTML بی‌حس‌کننده که باعث می‌شود فرآیند انتشار طولانی شود. نتیجه نهایی: شما می‌توانید سریع‌تر منتشر کنید، به این معنی که می‌توانید محتوای بیشتری منتشر کنید و بزرگترین رقبای خود را شکست دهید.

2. لینک های داخلی را با Link Whisper

خودکار کنید

برای اینکه محتوای شما از نقطه نظر سئو مؤثر باشد، بازی پیوند داخلی شما باید قوی باشد. این به معنای ایجاد یک وب از محتوای به هم پیوسته است که به خزنده جستجوی Google کمک می کند تا سلسله مراتب محتوای شما را درک کند – کدام صفحات بیشتر اهمیت دارند، صفحات چگونه به یکدیگر مرتبط هستند و موارد دیگر.

اما به خاطر سپردن قطعاتی که به کدام مقاله‌ها پیوند داده شده‌اند دشوار است. خوشبختانه، وردپرس دارای تعداد زیادی افزونه با کیفیت برای کمک به تقریباً هر چیزی است. Link Whisper افزونه‌ای است که می‌توانید از آن برای افزایش سرعت و خودکارسازی بسیاری از موارد استفاده کنید. کار مرتبط با پیوند داخلی.

LinkWhisper

این یک افزونه مبتنی بر هوش مصنوعی است که هنگام قرار دادن محتوای خود در ویرایشگر وردپرس، پیوندهای داخلی را به شما پیشنهاد می کند. Link Whisper می‌تواند نسخه شما را اسکن کند و بر اساس آنچه در مورد آن صحبت می‌کنید، پیوند را توصیه کند. اگر ارتباطی بین کپی و یکی از مقالات موجود شما وجود داشته باشد، Link Whisper آن را پیدا کرده و به شما هشدار می دهد.

این ابزار همچنین می‌تواند صفحات یتیم یا مناطقی از سایت شما را بدون پیوند داخلی شناسایی کند. این صفحات چندان مورد توجه سئو قرار نمی گیرند، بنابراین به نفع شماست که آنها را شناسایی کرده و در استراتژی پیوند داخلی خود قرار دهید (حداقل اگر مهم هستند).

این افزونه همچنین دارای یک ویژگی پیوند خودکار است که به شما امکان می دهد کلمه کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید و صفحه ای را که می خواهید به آن پیوند دهید (و در نهایت برای کلمه کلیدی رتبه بندی کنید) مشخص کنید. سپس Link Whisper به طور خودکار با استفاده از محتوای موجود و آینده پیوندهایی به این صفحه می‌سازد.

LinkWhisper Report

ویژگی گزارش پیوند آن نیز یک راه عالی برای دریافت یک دید کلی از استراتژی پیوند داخلی شما و شناسایی پیوندهای مرده یا شکسته است.

3. بهینه سازی تصاویر در زمان واقعی با WP Compress

هر صفحه ای که در سایت وردپرس خود ایجاد می کنید باید به سرعت برای کاربران بارگیری شود. تعدادی دلیل برای این وجود دارد. ابتدا، اگر صفحه شما بیش از سه ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، تا 40٪ از کاربران از آن دور خواهند شد.

بله، دامنه توجه مدرن آنکم است، و اگر می‌خواهیم مردم در وب‌سایت‌های ما بمانند، باید به آن توجه کنیم.

علاوه بر این، سرعت یکی از عوامل متعددی است که الگوریتم جستجوی گوگل ارزش گذاری می کند. اگر سرعت وب‌سایت شما به اندازه کافی نباشد، رتبه‌بندی Google شما آسیب خواهد دید.

WP Compress یک ابزار و افزونه وردپرس است که کمک می‌کند با فشرده سازی تصاویر، CSS و جاوا اسکریپت، سرعت وب سایت خود را افزایش می دهید. می‌توانید با نصب افزونه، پیوند دادن آن به WP Compress و انتخاب «AutoPilot Mode» از این سرویس استفاده کنید. این به طور خودکار تمام تصاویر موجود و جدید شما را فشرده و بهینه می کند.

WP Compress

طبق WP Compress، سیستم آن بارگیری صفحه را تا 80 برابر افزایش داده است. همچنین می توانید با استفاده از یک ویژگی از راه دور، تصاویر را برای هر وب سایت مشتری که روی آن کار می کنید، پیکربندی و فشرده کنید. اگر یک آژانس توسعه وب هستید که از WP Compress در وب‌سایت مشتری استفاده می‌کند، می‌توانید به لطف یک ویژگی برچسب سفید، تمام ذکر WP Compress را پنهان کنید.

به عبارت دیگر، شما می توانید تمام اعتبار را بگیرید. WP Express حتی گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند با لوگوی شرکت شما نیز شخصی‌سازی شود.

4. مطمئن شوید که پست و متا سئوی شما با Yoast

درست است

ما در مورد قالب‌بندی، سرعت و پیوند صحبت کرده‌ایم. همه اینها تأثیر قدرتمندی بر روی کاربران شما ایجاد می کند. اما سئو ستون فقرات هر استراتژی توزیع محتوای قوی است. اگر محتوای شما برای جستجو بهینه سازی نشده است، محتوایی ایجاد می کنید که هیچ کس نتواند آن را بخواند.

Yoast SEO یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس در جهان تقریباً به هر کسی امکان می دهد محتوای خود را نه تنها برای SEO، بلکه خوانایی و جریان نیز بهینه کند.

Yoast SEO Readability

این جایگزینی برای یک آژانس سئو کارکشته که به بهبود رتبه شما اختصاص دارد نیست، اما مطمئناً گامی در مسیر درست است (پیاده‌سازی که هیچ هزینه‌ای برای اجرا ندارد).

Yoast به شما امکان می دهد محتوا و ویژگی های فنی SEO مانند عناوین متا، توضیحات متا و موارد دیگر را بهینه کنید.

می توانید از Yoast برای بهینه سازی صفحات برای کلمات کلیدی خاص استفاده کنید. سپس این سرویس عبارات کلیدی مرتبط و مترادف هایی را که باید در محتوای شما گنجانده شود، شناسایی می کند. همچنین فرصت های سئو را از طریق “تمرینات” معمولی Yoast SEO شناسایی می کند.

حتی دارای یک پیش‌نمایش اجتماعی است – قابلیتی که به شما امکان می‌دهد ببینید محتوای شما هنگام به اشتراک‌گذاری (امیدواریم) در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب چگونه به نظر می‌رسد.

در حالی که Yoast SEO نسخه رایگان دارد، برخی از این ویژگی های پیشرفته فقط در اشتراک ممتاز آن گنجانده شده است.

اگر به راهنمایی بیشتری در مورد نحوه راه اندازی آن نیاز دارید، آموزش ما در مورد راه اندازی Yoast SEO را بررسی کنید..


محتوای شما قلب تپنده وب سایت شماست، اما اگر می خواهید از هر صفحه بیشترین بهره را ببرید، به چیزی بیش از یک روش ساده با کلمات نیاز دارید. محتوای خوب نوشته شده ضروری است، اما به تنهایی کافی نیست.

همچنین باید از خطاهای قالب بندی اجتناب کنید، پیوندهای داخلی را مدیریت کنید، تصاویر خود را برای افزایش سرعت سایت بهینه سازی کنید و تمام صفحات خود را برای سئو بهینه کنید. خوشبختانه، افزونه‌ها می‌توانند در تمام این زمینه‌ها به شما کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که نیازی به صرف ساعت‌ها (یا استخدام مشاوران خارجی) برای بهینه‌سازی هر صفحه نخواهید داشت. این ابزارها حتی زمینه بازی را نیز دارند و بازی محتوای وب را برای SMB ها و سرمایه گذاران انفرادی بسیار قابل دسترس تر می کنند.

پس منتظر چه چیزی هستید؟ افزونه های ارائه شده در این پست را دانلود کنید تا فوراً کارایی تمام تلاش های ایجاد محتوای وردپرس خود را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا